Aftalebetingelser
Definitioner
Tjenesteyder: Jysk Polering og Rens.
Kunden: Den person eller juridiske enhed, der afgiver bestillingen.
Service: Algebehandling udført af Jysk Polering og Rens for både private og erhvervskunder.
Generelle Betingelser
Ved afgivelse af en bestilling med Jysk Polering og Rens accepterer kunden de følgende betingelser.
Årlig Service
Kunden tilmeldes automatisk årlig algebehandling. Kunden kan framelde sig den årlige service ved skriftlig meddelelse til tjenesteyderen senest 5 hverdage før den planlagte service.
Adgang og Forberedelse
Hvis adgang til bestemte områder som tage, altaner eller lignende kræver særlige forberedelser, såsom at frakoble nedløbsrør til vandbeholdere eller fiskedam, er det kundens ansvar at sørge for dette. Tjenesteyderen påtager sig intet ansvar for skader som følge af manglende forberedelse fra kundens side.
Garanti og Resultat
Tjenesteyderen garanterer, at almindelige grønne alger og mos ikke vil være synlige inden for 3 uger efter behandlingen. Kunden kan forvente fuld effekt af behandlingen efter 3-8 måneder afhængigt af tagets tilstand. Hvis der opstår problemer, skal kunden indsende billeder af problemområdet til tjenesteyderen.
Afbestilling og ændringer
Eventuelle afbestillinger eller ændringer til den aftalte service skal meddeles skriftligt til tjenesteyderen mindst 5 hverdage før den aftalte servicedato. Ved afbestilling kan tjenesteyderen opkræve 30% af det aftalte beløb som administrationsomkostninger.
Ansvar og erstatning
Tjenesteyderen forpligter sig til at udføre service af høj kvalitet. Eventuelle reklamationer skal foretages inden for 3 uger efter behandlingen via e-mail til info@jyskpoleringogrens.dk.
Tvistigheder
Eventuelle tvister mellem kunden og tjenesteyderen skal i første omgang forsøges løst amikabelt. Hvis dette ikke er muligt, skal tvister afgøres ved dansk ret.
Ved servicebestilling bekræfter kunden at have læst, forstået og accepteret alle betingelser.